jeg skryter ikke altså

annonse / inneholder en annonselenke

Når jeg skriver at jeg har vært på joggetur, etterfulgt av tøying og meditasjon som jeg faktisk nettopp har gjort, føler jeg meg på en måte litt “skrytete” – slik en typisk skryte-mamma skriver på facebook “da har jeg vært på fjelltur enda en gang, skal lage middag til hele familien, har vasket hele huset, barna mine elsker meg” sånn cirka. Jeg vil jo ikke presse i ansiktene deres at jeg er perfekt liksom. Neida, hehe. Jeg er ikke perfekt i det hele tatt, men dere tror jo ikke på at jeg trener og da slår jævelen i meg inn, og jeg dokumenterer. Før hatet jeg å trene, men det har kommet til et punkt hvor jeg faktisk liker det litt. Jeg gleder meg til den daglige joggeturen hvor jeg får løpt fra meg alle problemer, i det minste for en liten stund. Det er som om alle tanker forsvinner bak meg på stien for hvert skritt jeg tar, og så kommer jeg hjem med litt færre bekymringer. 

Jeg jogger alltid i Torshovdalen, det ligger rett ved der jeg bor.  På toppen kan man se utsikten til Oslofjorden, da pleier jeg å ta et par sekunder å bare… nyte. At jeg er her. At jeg kom meg hit. Det å leve i hovedstaden føles enda nesten “for godt til å være sant”, dere som kommer fra en småby kan muligens relatere dere.

Til meditasjon bruker jeg appen headspace, og til tøying bruker jeg 7 minute workout. Jeg legger ved linkene til app-store så kan dere teste ut om ønskelig. Alt av treningsutstyr er fra tights.no. 

Jævla søt!

Nå skal jeg skrive litt mer på boken “forelsket”, som da er min bok nummer to for de av dere som ikke vet. Å skrive bok er uten tvil helt forbanna jævlig og jeg skal aldri gjøre det igjen – men det lovte jeg meg selv sist gang også, og her sitter man. Oh, well.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg