hvordan få lange vipper uten extensions

annonse

Jeg har benyttet meg av vippeextensions i mange år, og i går bestemte jeg meg for å fjerne disse. Jeg har vært livredd for hvordan vippene mine skulle se ut – for ikke bare har jeg brukt extensions, men jeg har også vært fryktelig uforsiktig og gnikker meg mye i øynene. Jeg var rett og slett overbevist om at mine egne vipper kom til å være ødelagte. Men, gjett hva? De er faktisk finere enn de var før jeg tok extensions! Og dette på grunn av vippeserumet til MayBeauty, som gjør vippene helt sinnsykt mye lengre og sterkere. Jeg har brukt det på nedre vipperad en god stund og sett enorme resultater der (vippene har nesten blitt for lange) men fikk ikke sett resultatet på øvre vipperad før i går. Og jeg sier bare, wow! 

Tenk at dette er etter flere år med vippeextensions! Og helt uten mascara.


 


 

♥ Jeg har testet flere vipperserum over noen år, men mylash er det eneste jeg ikke reagerer på. Dette kan være fordi det kun inneholder naturlige ingredienser. Det er også mer prisvennlig enn konkurrerende produkter, og en pakke varer i flere måneder.

♥ Du får resultater på mellom 4-8 uker, jeg merket tydelig skille på nedre vipperad etter 6 uker. 

♥ Du kan bruke mylash i kombinasjon med vippeextensions om du ønsker å bevare dine egne vipper under, slik jeg har gjort. Og nå vet jeg at det funker! Kan også brukes på nedre vipperad. Og, på øyenbryn om du ønsker det! Du kan så klart også bruke kontaktlinser. 

♥ Siden MyLash er så skånsomt kan du bruke det både morgen og kveld. Det er nok å bruke det en gang per dag, men dersom man vil kan man bruke det to ganger. Andre vippeserum pleier å anbefale at du benytter deg av det kun kveld, fordi det kan skape irritasjon på øynene. 

♥ Produktet er ikke testet på dyr. 

Jeg skal definitivt fortsette å bruke produktet nå som jeg ikke har extensions, da er jeg sikker på at øvre vipperad vil få enda tydeligere effekt. Jeg bruker det for å få fyldigere vipper, men om du har vippeextensions fungerer det også for at disse skal holde lengre, siden man ikke mister like mye vipper. 

Du bruker enkelt produktet på samme måte som du ville påført liner langs vippekanten. Det er en tynn børste, som du bare drar rett under våtkanten, der vippene vokser fra. Det tar seriøst bare et par sekunder, og er enkelt å få inn i rutinene sine.

Hvis du også har lyst til å teste vippeserumet har jeg fått lov til å gi dere en rabatt på 30% for en begrenset periode. Bruk koden longlashessophie eller kjøp ved å trykke på linken HER 

 

1 kommentar
    1. Vippeserum for lange vipper – https://nplink.net/5s843hht Jeg har selv brukt det over lengre tid, men har også gitt det igave til 3 personer. De har også erfart effekten. Men man må ha litt tålmodighet. Vippene vokser seg ikke lange over natten. Det tar ca 2 uker med daglig påføring før du ser det, deretter må man fortsette minst annenhver dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg