blir aldri lei

Om jeg først finner en serie jeg liker, ser jeg den om og om igjen uten å bli lei. Egentlig en ganske god egenskap for da er jeg lett å underholde, haha. Uansett, nå ser jeg Keeping up with the Kardashians, hele serien igjennom fra start til slutt for kanskje femte gang. Det er jo egentlig bare latterlig, men jeg liker å ha den surrende på i bakgrunnen når jeg gjør andre ting.

Og jeg skal innrømme, det har faktisk skjedd at jeg har blitt rørt av en episode og felt en tåre.. Haha. Min og mamma sin store hobby er forresten å se på KUWTK sammen, og så sender vi hverandre meldinger om hva som skjer i episodene om jeg er i Oslo. Favoritten til oss begge er kanskje Scott! Og Kim.

GOALS: 


 


Bilder: e! entertainment
 

 Jeg ser det på tv2 sumo, der ligger alle sesongene med norsk teksting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg