altså hva skjer med folk

annonse / inneholder en annonselenke

Jeg hadde egentlig tenkt å holde meg for god til å si noe, men klarer ikke helt. Altså, hva skjer med bloggnorge om dagen, det er jo helt idiotisk. Dette er grunnen til at folk tror jeg er helt gæren og ikke eier hverken skam, filter, privatlivsgrenser ++ når jeg sier jeg er blogger. Ja, man styrte rundt og var ufiltrert som 16-åring men er vi ikke voksne nå? Ta en spade for en spade, og ikke lat som om man kjemper for noe større eller viktigere når man egentlig bare vil ha klikk og penger. 
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uansett! Jeg har på meg en bukse i dag som hadde et par hull i seg fra før av, men så har jeg laget noen ekstra selv. Jeg er SYKT stolt over hvordan det ble! Haha, jeg er veldig dårlig på alt av håndarbeid, men å ødelegge en bukse fikk jeg fint til. (annonselenke) Den originale buksen finner du HER. Den tålte godt å bli styrt litt med. Elsker buksene til Dr. Denim. 

 

Nå skal jeg møte min venninne Louise for en kaffe. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg