i dag skjer det endringer

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har hatt en veldig fin dag så langt. Jeg begynte med en joggetur rundt Thorsovdalen (rett ved der jeg bor), kom hjem, vasket klær, dusjet, hoppet inn i morgenkåpe og tøfler og leste boken “ut å stjæle hester“, som jeg virkelig liker. Jeg har sortert klesskapet mitt, og så spiste jeg taco til middag- alene. Kveldens planer er kino med to venninner, og så skal jeg fjerne vippeextensions. Nå har jeg hatt det sammenhengende i fem år, sett bort fra en liten pause da jeg gjorde sminkefri for Det Nye. Det kommer sikkert til å føles veldig uvant i starten, men jeg gleder meg også til å gnikke meg i øynene uten problem, haha.. 

Vi snakkes litt etterpå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg