mitt første inntrykk

//annonse

Jeg elsker å teste sminke som er ny på markedet, og i dette innlegget får dere mitt første inntrykk av nye produkter. Coverbrands er flinke på å alltid oppdatere seg med det hotteste innen sminke, og om du er som meg – elsker sminke – bør du sjekke ut disse nyhetene! 

Du finner alle nyhetene hos Coverbrands HER. Det er alltid fri frakt og 1-3 dagers levering! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

PARADISE EXTATIC MASCARA ble utsolgt nesten med en gang den kom inn, og nå er den tilbake på lager! Den er utrolig populær om dagen, og med god grunn. Den er enkel å påføre og jeg trengte ikke ta flere lag før vippene mine ble kjempelange. Altså, virkelig! Jeg kommer til å bruke denne mascaraen fast fremover, og det er så deilig å ha en ny favoritt etter å ha brukt litt tilfeldige mascaraer den siste tiden. Om du skal kjøpe må du være rask, for den blir utsolgt fort. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Meet Matt(e) Hughes Set Volume 3 – dette er et sett med seks flytende leppestifter i minivesjon, altså perfekt å ha med seg i vesken. Kan det bli stort bedre for en jente som elsker leppestift? Jeg har prøvd de andre settene før og viste derfor hva jeg gikk til.. Leppestifter som holder lenge, føles behagelige på, og med fine farger som passer ulike anledninger. Mine favorittfarger viser jeg over her, Loving & Romantic. Å få seks nye leppestifter på en gang er jammen ikke verst, og jeg liker absolutt alle. Fåes kjøpt HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

The perfect V er et eksklusivt intimpleie-merke Coverbrands nettopp har tatt inn. Serien har unike produkter for “The V- Area”, altså området nedentil. Da jeg leste om produktene for første gang skjønte jeg raskt at de er et friskt pust til mange av de kjedelige intimpleieproduktene som finnes på markedet i dag, og da jeg fikk produktene tilsendt ble jeg enda mer overbevist. Hele serien har et delikat design og en fresh innpakning som gjør at man gjerne vil ha dem stående fremme i dusjen eller på baderomshylla. The Perfect V- serien inneholder flere nye og spennende produkter innen intimhygiene som feks The Luminizer, en krem som jevner ut og gir glød, og Very Intensive V- cream, en skjønnhetskrem for V-området som primer, nærer og perfeksjonerer huden nedentil.

Jeg kommer til å teste disse produktene mer over tid, men førsteinntrykket er at jeg liker både lukt, konsistens, design, samt følelsen etterpå av alle tre produktene jeg testet. VV SERUM skal visstnok stramme opp huden nedentil og gi økt glød, men jeg kan ikke se det på en runde. Jeg har lest mange fine anmeldelser på nettet, så det skader ikke å prøve 🙂 

VV cream må jeg gi størst tommel opp her! Jeg sliter vanligvis med rød hud og spesielt vondt etter å ha barbert meg, men den tok bort alt ubehaget på få sekunder og etterlot huden helt silkemyk. Anbefales skikkelig! 

Gentle Exfoliator hjelper til å motvirke blant annet inngrodde hår, og jeg vet hvor vondt det kan være! Altså, det er jo helt jævlig. Denne har fått sykt gode tilbakemeldinger verden over, og skal visstnok være et mirakelprodukt. Den hjelper også på cellefornyelse! 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som øyenskygge testet jeg for første gang SmokeBalm Vol4, og tenkte med en gang at DISSE fargene kan jeg like! Og der tok jeg rett. Jeg påførte først den orange over hele lokket (den fikk en mer nedtonet farge når jeg påførte), og så fargen kalt “striking” i ytterkant for å lage en katteøyne-effekt. Det ble skikkelig fint! 

Angående børsten, så har jeg ikke brukt foundation i dag, men jeg testet den til å påføre pudder. Jeg må nok gå tilbake og bruke den til foundation eller contouring senere, for den blendet skikkelig bra ut. Den minner litt om børsten som følger med Kim Kardashian sin sminke, som er designet for å blende ut perfekt. Og prisen? 49 kr! Fåes kjøpt HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Huden min er på bedringens vei, og derfor kan jeg endelig droppe foundation / concealer på hvedagssminken. TheBalm Girls Getaway Trio består av blush og pudder som er designet for å holde hele dagen. Enkel å påføre og ga en fin glød i litt kaldere toner, som dere vet jeg liker best. Favoritten er den mørke fargen! 


Husk å sjekk ut alle nyhetene til coverbrands HER. De har lett best utvalg i hele norge! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg