ikke min feil at folk er idioter

Dette kommer sikkert til å høres veldig fjernt ut for alle som ikke er like overfladiske som meg, men jeg er så utrolig glad for å ha farget håret blondt. Endelig har jeg lyst til å sminke og ordne meg hele tiden, og da føler jeg meg mer.. som meg selv? Jeg synes det er litt morsomt når folk er sånn “åh, jenter lurer oss med å bruke så mye sminke”, jeg vil seriøst ikke klandres for at noen gutt kan være idiot nok til å tro jeg har gull på øyelokkene naturlig – you know its fake, liksom.

I går dro jeg, Joakim og Fetisha på Sudöst for å feire et hemmelig prosjekt som endelig ble satt i gang på ekte. Drømmene mine går i oppfyllelse! Neida, men joda. Faktisk har en drøm gått i oppfyllelse nå. På snakk om Sudöst, jeg er på den restauranten ganske ofte med litt blanda følelser. Jeg elsker interiøret og stemningen der, maten er bra men servicen er veeeeeldig skiftende. Noen ganger bra, noen ganger dårlig. Så vet dere det, haha. Jeg har kanskje bare blitt bortskjemt, jeg er veldig glad i å spise ute og har opplevd så mye bra, ergo kritisk. Meeen men, jeg kommer nok til å spise der 1000 ganger til før jeg dør.

Ja, jeg spiser sushi med gaffel. Jeg får ikke til med spisepinner 🙁 OK det var en løgn, jeg spiser mest med fingrene, hehe.

MIN FETISHA!  😘

Nå må jeg kjappe meg å rydde, pakke og fikse meg før jeg reiser til Spania! Kjæresten min + moren og faren hans er der nå og jeg skal være sammen med dem i en dag. EN DAG!!! Men det blir fint, jeg gleder meg veldig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg