Hemmeligheten min

(annonse)

Jeg kom over dette bildet da jeg rotet litt i arkivet mitt her om dagen, som jeg egentlig gjorde kun for å snoke i mitt eget liv. Men, for en enorm forskjell det har blitt på håret! Bilder av mitt naturlige hår uten extensions finnes det ikke akkurat mange av, men av de få jeg fant kan man likevel se de fantastiske endringene. Hvordan har det skjedd? Jo, takket være HAIRCARE. Dette produktet nevner jeg ofte for dere uten at det er et betalt innlegg, kun fordi jeg er så fan. Jeg anbefaler det til alle, sist i rekken en venninne som klaget på hårtap. For HAIRCARE hjelper nemlig på det også. 

Bildet under er fra starten av sommeren i ÅR!

Jeg har sluttet med extensions og begynt med HAIRCARE, og forskjellen jeg merker i hårveksten er enorm. Det vokser raskere, noe jeg kan se på etterveksten som blir synlig etter kort tid. Akkurat det er vel både positivt og negativt, haha. Men – så lenge håret vokser er jeg fornøyd. Jeg har heller aldri hatt babyhår, men det har jeg fått nå. Det betyr at nye hårstrå vokser ut og håret blir tykkere. Det er så deilig! Her kommer noen nye bilder av håret mitt, og jeg bleket det i GÅR! Da ble det egentlig ganske slitt, men håret er likevel så fantastisk mye bedre enn det var for kort tid siden. Og som allerede nevnt: sikkert 10 ganger tykkere.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her er noen enkle tips for å få lengre hår: 

– Spis HAIRCARE 
– Bytt ut shampo og balsam med jevne mellomrom – hårtabelettene er det derimot greit om du ikke bytter ut, og holder deg til over en lengre periode. Jo lengre du bruker dem, jo bedre resultat. 
– Ikke vask håret hver dag, jeg holder meg til hver tredje, tidligere var jeg enda flinkere og gikk en gang i uken. 
– Sov med flette, eller bruk silketrekk på puten. Det gjør en enorm forskjell! 
– Ha håret minst mulig i stram hestehale, og om du først skal det, benytt deg av hårstrikk som ikke sliter på håret (BAX sine er bra). 
– La håret lufttørke hvis du har tid, og husk varmebeskyttende om du først skal føne. 

Og.. Jeg har fått babyhår. For første gang i mitt LIV! Haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du kan bestille HAIRCARE ved å trykke HER. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg