publisere før jeg angrer

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenke)BH HER


Klokken er 19:03 når jeg åpner dette innlegget, og hva har egentlig dagen inneholdt frem til nå? Jeg har vært hos legen, det var.. interessant. Dette har jeg ikke fortalt på bloggen, knapt har jeg vel egentlig fortalt det til noen, men det viser seg at eggstokkene mine er ekstra mottakelige for betennelser, og det er uvisst hva dette vil bety for meg fremover. Kanskje jeg må fryse ned egg? Jeg har ikke fått så mye info. Det er sikkert ikke før da jeg ønsker å få barn uansett, MEN nå vet jeg i alle fall hvordan det står til. Dette er altså en konsekvens av at jeg har hatt så mye problemer med bekken / nyrene / eggstokker tidligere. Men det går bra, jeg hadde et par dager med panikk fordi jeg trodde jeg aldri kunne bli gravid i det hele tatt, men det kommer ikke til å bli noe problem har jeg fått beskjed om nå. Wæh, nå får jeg kjappe meg å publisere dette innlegget før jeg angrer på å ha delt informasjonen over.

Uansett.. Jeg har også deltatt i en debatt arrangert av sex & samfunn. Jeg satt i juryen på “skamløsprisen”, det var gøy at til og med kronprinsessen tok turen til arrangementet i dag. Det gikk fint, og var fort unnagjort. Etterpå dro jeg i et møte angående en investering jeg tenker å gjøre (det er viktig å plassere pengene jeg tjente på boken et lurt sted og ikke bare ha de på banken). Pappa kommer til Oslo i helgen, da skal vi snakke mer om det. Han har alltid vært og kommer nok alltid til å være min viktigste samtalepartner på business og økonomi.

Ellers har håret blitt blondt igjen, som dere kan se. Jeg fuckings elsker det, og føler meg som meg selv igjen.

Nå har jeg krøpet opp i sofaen og lurer på om jeg skal sove, eller gjøre all jobb jeg egentlig vet at jeg må gjøre. Men, jeg sov nesten ikke i natt, så søvn lokker helt ærlig mest.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg