unnskyldninger her og der

Livet er ikke alltid så glamorøst som man kanskje skulle tro, gitt. Jeg var innom legen i dag fordi jeg hadde vondt i magen, og man kan aldri være for påpasselig med tanke på at jeg nettopp var innlagt. Ekke noe galt med meg, jeg må bare slutte å spise så mye brød og greier, sier han. På ekte. Kjedelig for ei som elsker å spise hvitt brød. Jeg har alltid tenkt at de som påstår de får vondt i magen av brød bruker det som unnskyldning for å være litt for opptatt av vekt, likt som de som “ikke liker smør / dressing / saus / godteri” og sånt. Men, det er visst reelt.  Ellers har jeg betalt regninger, ligget på sofaen, vært i studio og brukt alt for lang tid på absolutt alt jeg kunne ha brukt kort tid på, som vanlig. 

Selv om livet ikke er glamorøst, så ser jeg glamorøs ut. Fordi jeg skal på daaaaate, eller hva man nå kaller det. Den fine jumpsuiten min er fra saboskirt! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Forresten, jeg tror aldri jeg har gledet meg så mye til et frisørbesøk som jeg gjør nå. Det trengs, virkelig! Håret mitt begynner å bli litt for varmt i nyansene og etterveksten er ikke til å spøke med, det er uvant for meg at det vokser så kjapt som det gjør for tiden (pillene jeg går på heter Hair Care). På søndag skal frisøren min trylle bort ettervekst og legge inn litt kaldere nyanser. Ellers har jeg ikke så stort behov for å pynte meg i hverdagen lenger. Det merker dere kanskje.

Men nå; siste kveld med kjæresten, og vi skal spise på Sawan. Han reiser til Spania, jeg reiser til Stockholm for å være i studio. Jeg joiner han i Spania om et par dager, det blir så fint 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg