jeg skal til Sri Lanka!

//reklame

Nå er enda en reise planlagt! Denne gangen får jeg krysset av nok et land på listen over nye steder, for jeg skal til.. Sri Lanka! Jeg reiser 1 oktober, og gleder meg så mye. Der har jeg aldri vært før, og jeg ante faktisk ikke hvor det ligger før jeg googlet nå nettopp. Jeg skal nok en gang på surfeskole med Lapoint! Dere kan sjekke ut villaen jeg skal bo i HER, og mer om campen på Sri Lanka. Ser det ikke fint ut? Alle som reiser med Lapoint har mulighet til å bo på samme 🙂 

Fra sist jeg var på surfecamp i Portugal, en opplevelse jeg aldri vil glemme. For en fantastisk tur og for et land! 

Jeg har vært på reise med Lapoint to ganger tidligere, Portugal og Marokko (du kan sjekke ut alle destinasjoner HER) og hver gang har det vært en opplevelse for livet. Jeg har vanskelig for å bli kjent med nye folk, men på begge reisene har jeg fått nye bekjentskaper som jeg enda har kontakt med den dag i dag, selv om det er et par år siden jeg var på surfecamp sist. Ikke nok med det, men du får trent yoga om du ønsker det, spist god mat, trent en sport som faktisk er morsom og intens (og ikke så vanskelig som man skulle tro), i tillegg til magiske destinasjoner, utflukter etc. 

Her kommer noen bilder fra da jeg var i Marokko. Da dro jeg med min venninne Charlotte! Begge destinasjonene var så kule og noe å anbefale. 

 

Lapoint har mange destinasjoner å velge mellom, for min del sto det mellom Sri Lanka og Bali i denne omgang, men sistenevnte får bli en annen gang. Jeg skal så klart blogge masse fra reisen, i mellomtiden kan du drømme deg bort på hjemmesidene til lapoint. Om du velger å reise på surfetur kan jeg LOVE deg at du ikke vil angre! Og ps: på instagram har jeg nå en konkurranse hvor du kan vinne en reise med en venn! ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg