noen tanker

Siste dagen har kommet, men heldigvis reiser vi ikke hjem før i kveld og har et par timer med sol og bad før vi setter kursen mot flyplassen. Jeg skulle ønske ferien varte et par dager lengre, men samtidig blir det deilig å komme hjem til rutiner. Eller, hva slags rutiner har jeg egentlig som venter på meg? Jeg har kun et par dager hjemme i Oslo før jeg reiser videre igjen. Endelig kan jeg si det høyt! Nå vet dere jo at jeg jobber med musikk, så de neste dagene skal jeg være i studio, skrive masse, og forhåpentligvis lage noe bra. Enten låter jeg kan bruke selv, eller låter andre artister vil ha (å skrive låter for andre er noe jeg gjerne vil gjøre mer av, det er skikkelig gøy). Jeg reiser til Stockholm om fire dager for å være i sessions der også, sammen med produsenten av “all your friends”. Det blir så fint å møte han igjen, og se om vi enda har den kjemien vi hadde sist. Det tror jeg virkelig, for en så positiv opplevelse i studio har jeg aldri hatt før 🙂 

Og.. så kommer kjæresten min til meg i morgen, det blir bra. Jeg skulle egentlig ikke se han igjen før 6. september, men så ble det litt før likevel. Det blir SÅ godt. 

Den nydelige jumpsuiten min finner du HER

Akkurat nå er livet veldig bra, og jeg føler meg genuint takknemlig hver eneste dag for alt det fine jeg har. Mitt verste mareritt ville ha vært å bli gjenfødt som en ny person.. Jeg kunne ikke sett for meg en bedre familie, venner og ikke minst min egen personlighet ville jeg aldri ha byttet bort, uansett hvor teit det høres ut. Jeg ville heller aldri ha byttet bort noe av det tunge jeg har erfart, for enhver liten ting har ført meg dit jeg er i dag. Alt har vært meningen, på en måte, og jeg ser det så klart nå. Jeg gleder meg sånn til fremtiden med mann, barn, hus, jobb og andre fine ting, og jeg gleder meg til å dele det med dere også 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg