MONACO







I går var vi som sagt i Monaco! Vi kjørte Uber dit som tok nesten en time, det kan vi angre på i dag for toget tok knapt 20 minutter og kostet bare 7 euro til sammen (uber kostet 70 euro). Så, om dere skal ta turen, ikke gjør samme feilen som oss. Det var uansett en nydelig kjøretur langs kysten, det er SÅ vakkert her! Vel fremme i Monaco gikk vi litt rundt, spiste en god middag og så gikk vi en tur inn på Gucci hvor jeg kom ut 15 000 kr fattigere. Dere har kanskje allerede sett hva jeg kjøpte på snap, men jeg skal dele den i et eget innlegg senere også.. 



Monaco var fint! Veldig lite, men fantastiske bygninger. Og fullt av luksusbiler og svære yachter, haha. Minnet meg litt om en finere versjon av Puerto Banus, for der er det ikke like fin arkitektur. Jeg liker meg på “sånne steder”, det er så interessant å se på menneskene som er fabolous hele gjengen. Nå er jeg glad for å ha besøkt et nytt land, som offisielt ble nummer 30 på listen! Klærne jeg har på meg er fra saboskirt.com, forresten 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg