en ting jeg drømmer om



På Gardermoen på vei hit møtte jeg min venn Simen, som jeg var med i Los Angeles i fjor blant annet. Det viste seg at han skulle med en gjeng venner til en liten by rett utenfor Nice, for en tilfeldighet! Så i går hang vi litt med dem i feriehuset til en av hans venninner, det var så koselig å bli kjent med jentene som var supersøte og lett å henge med. Vi spiste en litt for stor middag ved bassenget, hørte på musikk og badet litt i bassenget. Sistenevnte var så deilig, det var faktisk behagelig temperatur i vannet for en gangs skyld. Utover kvelden spilte vi gamle slagere og snakket i flere timer om alt mulig. Det er så deilig når man møter folk man klarer å åpne seg opp til med en gang.. De finner man ikke så ofte, eller i alle fall ikke jeg.



Jeg må innrømme at jeg ønsker meg et feriehus på et sted som dette. Litt utenfor byen, ved den franske riviera, hvor jeg bare kan være alene mesteparten av tiden og invitere venner litt nå og da. Herregud så deilig det hadde vært! Men samtidig er det kanskje litt kjipt å “låse” seg til ett sted i så ung alder, da hadde jeg følt på presset om å dra på ferie hit hele tiden og jeg vil gjerne oppdage enda litt mer av verden først. 

Det er mange som spør om badedrakten min forresten. Den er fra eBay! Jeg kjøpte den for nesten ett år siden og betalte rundt 30 kroner. Litt av et kupp! Nå stikker vil til Monaco 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg