Klar for å kickstarte treningshøsten?

Innlegget er i samarbeid med Tights.no

Er du klar for å kickstarte treningshøsten?

Visste du at august er den måneden i året flest melder seg inn på treningsstudio, bortsett fra januar hvor alle nyttårsforsettene skal igangsettes? Kanskje ikke så rart, de fleste er motiverte og uthvilte etter sommeren…Meg selv inkludert! Selv om jeg er i Nice prioriterer jeg trening, vi har trent hver dag siden vi kom hit, enten ved hjelp av apper på telefonen eller naturen utenfor. Treningshøsten skal bli dritbra, jeg er skikkelig motivert!

Det er så viktig å få tid til trening selv om man har mye å gjøre ellers. Det er hardt de første ukene, men så stiger energinivået og man blir som en ny person – det har jeg virkelig erfart. Du blir glad, orker mer, kroppen blir strammere og jeg personlig får også mer respekt for meg selv og egen kropp når jeg ser alt jeg kan få til. Det har helt vanvittig mye å si for humøret mitt.

SUPERUKE på Tights.no – Sjekk disse tilbudene!

Tights.no er stappet med tilbud allerede (sjekk ut forsiden), men du kan også prøve disse rabattkodene for ekstra rabatt!

  • Rabattkoden ICIW250 gir 250 kr rabatt på alle tights fra ICANIWILL
  • Rabattkoden TRIBE30 gir 30% på alle Tribe High Waist Tights fra AIM’n
  • Rabattkoden 25_super gir 25% på 1 valgfri ordinært priset vare. Gjelder på det dyreste produktet i handlekurven!

NB! Kodene er dagstilbud så de går snart ut, her bør du være kjapp. Skal prøve å oppdatere her om de byttes ut.

Sjekk ut alle tilbudene HER!

Jeg eeeeelsker disse nye tightsene til 2XU. De har en ny type kompresjon som føles som å ikke ha på seg noe som helst, i alle fall nesten 😉  Nedsatt 250 kr HER

Tightsene er ganske høye i livet, perfekt for knebøy, yoga og den slags. På salg HER
 

Elsker at de er så høye i livet! De er nedsatt 250 kr HER
 

Toppen er fra We Are Fit. Du finner alt fra We Are Fit —> HER
 

Musikk på trening er så digg! Anbefaler å prøve disse trådløse hodetelefonene fra Miiego! God lyd og sitter som støpt på selv om man løper! Du finner de på tilbud HER!
 

 

Miiego AL3+ Freedom finner du på tilbud HER!

Hvis du mangler energi før trening bør du prøve denne! Tights.no har en hel haug forskjellige pre-workouts. Dette er min favoritt – digg smak og masse energi. På tilbud også, se HER!
 

Disse er sukkerfrie! Finnes i tre varianter: Pandy Salty Kettlebells, Pandy Soda Shakers og Pandy Sure Vekter. Inneholder 16 g protein og 0 fett og sukker! Prøv smakspakken med alle tre hvis du er usikker!
 

NAM <3

Husk SUPERUKEN på Tights.no – den varer i noen få dager til bare!
SJEKK ALLE TILBUDENE HER!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg