ubrukelig menneske

Jeg er sykemeldt og blir flau av å si det. Jeg har jo vært skikkelig dårlig men begynner å føle meg litt bedre (takk gud) selv om jeg enda blir svimmel om jeg anstrenger meg det minste. Men jeg HATER disse dagene som består av så lite. Jeg føler meg ikke verdt så mye. Jeg forstår ikke at folk ønsker å være sykemeldt bare fordi det er “digg” å gå på NAV. Jeg kan ikke se for meg noe mer forferdelig! Det er bra man har mulighet til å være sykemeldt om man faktisk er syk, men å sluntre rundt hjemme uten mål og mening om man er i grei form kommer jeg aldri til å forstå meg på. 

Så, hva gjør man, når man gjør ingenting? Jeg har blitt besatt på å få håret mitt til å gro. Jeg gikk innom en butikk på Grønland i dag og kjøpte en shampo og en olje jeg skal sove med, som visstnok skal gjøre mirakler for håret. Vi får se, jeg kan oppdatere dere underveis! Hårpillene jeg spiser (Hair Care) har virkelig gjort susen i det siste. De første månedene gikk det sakte fremover men nå har hårveksten skutt i taket og jeg har fått tykkere og lengre hår. Det gjør meg skikkelig motivert, og da sluttet jeg like gjerne å føne håret i samme slengen og begynte med “snille” hårstrikk. Nå SKAL håret mitt bli langt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Jeg har på meg verdens søteste kjole i dag, da. Fra New Look!  Nå skal jeg dra å fikse neglene og fortsette å føle meg tom og rar. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg