familiemiddag og hakeimplantat

I dag fyller kusinen min 22 år, gratulerer så mye med dagen Stine! ♥ Jeg har som sagt vært hos familien på Ullern de siste dagene på grunn av sykdom og derfor var jeg også tilfeldigvis tilstede under feiringen i dag. Kusinen min har bodd i Amsterdam de siste årene men flyttet tilbake til Oslo i år, riktignok i egen leilighet så jeg har ikke sett henne noe nå som jeg har vært hos familien, det har kun vært meg og tante hjemme. Det var hyggelig å snakke litt igjen!  Vi spiste blant annet reker som jeg ikke har gjort på mange mange år, jeg husket ikke hvordan man skreller en reke og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ble særlig klok på det under middagen heller. Det er rett og slett for mye slit og for lite mat for min smak, haha.. Men godt var det! Og så klart litt dessert, det må man ha.

Tilstede under middagen var også Guri Schanke som er en familievenn, jeg møtte henne første gang da jeg var 14 år gammel og siden da har vi møttes litt nå og da i familierelaterte selskaper. Hun har vært i “bransjen” i mange år og blant annet vunnet melodi grand prix, kommet på andreplass i Skal vi Danse osv. Det var veldig interessant å snakke med henne om et par av tingene jeg selv går igjennom og bekymrer meg for, det er sjeldent jeg møter en voksen person som kan relatere seg til meg på det profesjonelle plan. De fleste jeg snakker med i bransjen er jo på min alder, pluss 10 år maks, og midt oppi alt som skjer med sine egne forvirringer og bekymringer. Jeg klarer jo ikke å slappe av, men det er så viktig, og det fikk jeg påpekt gang på gang i dag. Forhåpentligvis setter det seg, hehe.

Meg og kusinen min! Jeg ser forresten mange lurer på om jeg har tatt hakeimplantat..?  Men nei, det har jeg ikke. Det er vel bare at ansiktet mitt enten vokser seg til og blir slik det “skal” (altså at jeg blir voksen), eller så har reguleringen gjort en god del jobb. Jeg har jo regulering for å skyve frem skjeve og få mindre overbitt, da ser også haken mer markert ut. Svaret er altså nei, jeg har ikke fikset haken, og jeg personlig ser absolutt ingen forskjell fra tidligere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er jeg hjemme i min egen leilighet og begynner å komme meg sånn passe på beina. Litt. Kanskje. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg