ALL YOUR FRIENDS – MIDNATT

ALL YOUR FRIENDS – ute på spotify klokken 00:00! 

 

Endelig skjer det, og jeg sitter bokstavelig talt og stirrer på klokken fordi jeg er så spent. Og det beste? Det er bare begynnelsen.

Takk til Universal for at dere signerte meg som artist tidligere i vår. Takk til fantastiske Elias Näslin som har produsert låten, og for at du lot meg gråte og le i studio sammen med deg. Takk til alle dere som følger reisen min, og lar meg utvikle meg. Jeg gleder meg sånn til dere får høre All your friends, en låt jeg har skrevet helt selv 💋

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg