rabattkode på de beste rumpebuksene!

//annonse
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wow! Etter at jeg la ut link til disse buksene på snapchat og instagram, ble de revet bort fra hyllene. Ikke at det er så rart, jeg har brukt de i flere år og digger de – hvem vil ikke ha comfort som også støtter og fremhever rumpen? Ikke bare ser man bra ut, men de er også behagelige å ha på. Dere vet jeans? Det takler jeg ikke å bruke hjemme i det hele tatt, jeg er veldig kravstor på bukser . Men disse kan jeg gå i en hel dag uten at det er noe problem. Rabattkoden sophie325 som gir 325 kr rabatt per bukse hos tights.no, den kan du enten benytte nå eller ta vare på til flere bukser kommer inn på lager. 

Dere finner hele utvalget HER! Jeg har fargen beige. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min personlige favoritt utenom den jeg har selv, finner du her. Den er så fin! Kanskje du vil benytte rabattkoden på den? Jeg bruker størrelse small! 


 

Jeg har samarbeidet med tights.no i flere år og har blitt godt kjent med guttene bak – så da jeg tidligere i uken var på lageret deres for å velge meg en bukse fikk jeg også mast til meg en del puddinger, og var ikke litt flau engang over min enorme avhengighet. Altså, jeg kjøper dem selv hele tiden og hadde tenkt å blogge om det uansett, så da måtte jeg hamstre inn da sjansen bydde seg. Jeg har mange favoritter, men de jeg spiser mest av er som følger:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ProPud Vanilje, laktosefri med høyt proteininnhold og deilig smak ♥  ProPud sjokoladebolle, lavt innhold av karbohydrater og kalorier, du blir mett og den smaker virkelig sjokolade ♥  Erhmann Proteinpudding som er både gluten-og laktosefri og uten tilsatt sukker. ♥ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De har et enormt utvalg av digge smaker på nettsiden deres, du finner alt HER. Da kan du også kjøpe flere av gangen og spare masse penger. Men en liten warning: du kan bli avhengig! Jeg er spesielt gal etter den med smak av sjokoladebolle. Alt kan oppbevares i romtemperatur og er perfekt for deg på farten!


Akkurat nå har tights.no tilbud på kompresjonstights! Sjekk ut tilbudet HER! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg