en fin dag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har jeg hengt litt med dette nydelige mennesket, Astrid! Det er så morsomt å tenke på, at selv om vi har litt ulik “image” så er vi ganske like uansett. Folk fra “hjembygda” spør meg ofte hvordan den og den kjendisen er i virkeligheten, og sannheten er at de fleste er jævlig kule for om ikke hadde man aldri kommet dit man er. Man er nødt til å være proff, høflig og positiv, liksom. Og det er absolutt Astrid, men så mye mer også. Smart, kul, feminist, morsom, hardtarbeidende, rar og positiv. Liker henne skikkelig godt jeg! Takk for en fin dag! Og jeg ser så forelsket ut på bilde nummer en, haha. Stjerner i øynene.. 

Jeg har blitt forkjølet, eller så er det bare pollen-helvete som kicker inn i siste anmarsj før høsten. Satan!!!!!!!! Orker ikke å bli syk nå. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg