endelig får dere vite alt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Søndag! Koseklærne er på, og denne fra Hollister er min favoritt. Fakta: jeg har den alltid liggende ved siden av senga, slik at den er lett tilgjengelig både morgen og kveld når jeg ikke skal møte noen å være ufresh i mitt eget selskap. Jeg planlegger nemlig det: å være ufresh, men kanskje jeg ringer over en venninne som kan overnatte slik at jeg får lettet på trykket i hodet. Det hadde vært koselig å skravle til jeg sovner, for jeg har så mye på hjertet, og så mye jeg trenger å få snakket om. Jeg har nesten for mye som skjer i livet mitt om dagen.. Alt jeg har jobbet for i hele år skal liksom eskalere nå i august, og dere får endelig ta del i noe av det. Jeg er dritnervøs og samtidig glad, og ydmyk for den fantastiske muligheten jeg har blitt gitt. Det siste halve året har jeg jobbet beinhardt og det har vært vanskelig ettersom jeg ikke kan fortelle dere hva noe dreier seg om, og samtidig har jeg heller ikke hatt noe særlig til hverdag. Jeg har bare jobbet, reist på jobbreiser, kommet hjem, vært sliten, lei, ikke sett lyset i enden av tunellen.. Dere skjønner tegninga. Litt som en evig eksamensperiode hvor sosialt liv og eget utseende kollapser, men det blir verdt det til slutt. OMG PÅ FREDAG SKJER DET!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ellers dro jeg faktisk til Tromsø i går kveld, og nå er jeg hjemme i Oslo. Hele reisen skjedde spontant og før jeg visste ordet av det satt jeg på flyet – som en psykopat, for han jeg skulle besøke ante ikke at jeg kom. Jeg hadde blitt invitert men hadde bare svart “nei jeg er veldig opptatt”, når jeg egentlig kunne – jeg elsker jo å overrasske folk! Jeg var faktisk ganske nervøs først for man aner jo ikke hvordan et uanmeldt besøk vil bli mottatt, men det endte opp med å bli en av de hyggeligste kveldene jeg har hatt i 2017. Det er så digg å like noen så godt som liker meg tilbake! Haha, ok der hørtes jeg ut som verdens største nørd, men.. det er bare så ukomplisert og bra. Uansett, nå er jeg hjemme og uten noen bilder fra kvelden, men jeg har bildene i hodet og det er nok enn så lenge. 

Her sitter jeg akkurat nå, glad og sliten! Og ja, jeg har meg selv som bakgrunn på pcen hehe. Why not.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg