uredigert om livet

Jeg har hatt noen superfine dager i Paris. Såpass fine at jeg gjerne skulle ha flyttet dit, nesten på sekundet om jeg hadde hatt mulighet. Folkene dere er så annerledes enn her, ethvert menneske du observerer på gatehjørnene har en unik stil, holdning og personlighet du ikke ser maken til her hjemme. I tillegg til arkitekturen som er så storslått og eksklusiv. Paris er uten tvil min favorittby i hele Europa, og Frankrike er nok det landet jeg liker best av de jeg har besøkt – uten at jeg egentlig kan forklare det, jeg hører bare hjemme der. Nå stikker jeg til Nice i slutten av august for å utforske litt mer av landet, samt et snarbesøk innom Cannes, som jeg ser frem til. Og jeg har hatt det veldig romantisk også. Jeg skal fortelle dere mer om alt det når tiden er inne, men det kommer altså. Det er ikke en del av livet mitt jeg ønsker å ekskludere fra dere, og det er heller ikke for å være vanskelig, men ofte må man lande i ting litt selv først for å kunne fortelle på en ordentlig måte. Jeg er iallfall veldig glad og spent på alt livet har å komme med etterhvert. Herregud, det er den beste følelsen i verden, å møte noen man liker godt. 

Her har dere forøvrig et bilde av meg akkurat NUH. Null sminke, null extensions og på plass i sengen klar for å se en eller annen film. Eller, kanskje “before the flood” av Leonardo Dicaprio, som ligger på NRK sine nettsider, som er en dokumentar. Sett den før, men elsker den! Livet uten hard festing, dere.. Slik ender man opp, haha. Deilig nok, for øvrig.


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg