avvist ved eiffeltårnet

Jeg er tilbake på hotellrommet etter en fantastisk formiddag alene i Paris. Jeg shoppet for et par tusenlapper på Sephora (den som ligger på Champs-Élysées er litt for bra!), etterfulgt av lunsj på L´avenue. Det stedet er dyrt, men perfekt om du ønsker å observere folk. “Se og bli sett” er viben, og om man lunsjer alene er det underholdning nok i seg selv. Restauranten ligger midt i shoppinggaten som har eksklusive merker som Chanel, YSL, Givency +++, og klientellet er deretter. For to dager siden var Lana del Rey der, mitt idoooooool. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skoene er fra Pretty Little Things, shortsen er gammel fra Nelly, skjorte Malene Birger, veske Chanel 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jeg gikk videre til Eiffeltårnet, og tenkte at jeg skulle gå ut av komfortzonen å spørre noen om å ta bilde av meg. Valget falt på to britiske jenter, og samtalen gikk cirka sånn her.. 

Meg: Hi, im so sorry to bother you, but would you mind taking a picture of me in front of the Eiffeltower?
Britisk jente: no.
Meg: oh, okay.. Why? Hehe. (aner ikke hvorfor jeg sa “why”, som om det ville endre noe) 
Britisk jente: I just dont want too. 

.. Og så ble vi stående ved siden av hverandre i en veldig klein stillhet, helt til jeg fikk somlet meg vekk derfra. Jeg ble så satt ut av hele opplevelsen at jeg ALDRI kommer til å spørre noen ukjente om tjenester igjen, haha. Jeg var sikkert bare uheldig, hvem gjør sånt liksom. Til sist, her kommer et bilde av meg som er trist på grunnet avvisningen: 
 


Nå blir det middag på Miss Ko! Men først, jeg kan ikke TRO at ingen har tipset meg om bloggen “bloggomtoppbloggere” før? Haha, det er jo så fantastisk gøy. Dere finner den HER. Vet man kanskje egentlig ikke skal linke til sånt men who the fuck cares, jeg elsker å lese om meg selv og om andre. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg