sommerfugler i magen

inneholder annonselenke

Snart skjer det store ting for meg. Forhåpentligvis kommer dere til å like det, men det viktigste av alt er hvor stolt jeg er selv. Karrieren min vil ta en litt ny retning og jeg blir både glad, rørt, kvalm og nervøs når jeg tenker på det. Jeg har så store drømmer, men har dessverre tvilt på meg sel litt for mange ganger. Jeg vet jo så godt hvor jeg vil, og barnet i meg vet det nok enda bedre. 4. august, da skjer det. Enn så lenge er det forberedelser med photoshoots, møter, sommerfugler i magen og hele den pakken. I dag var det første-nevnte, som gikk fint. Jeg trengte litt nye pressebilder, sist jeg tok det var i fjor. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenke) Dagens. T-skjorte finner du HER (jeg brukte den både frem og bak, like fin uansett), øredobbene er vintage og kjøpt på Robot,  Dajana gjorde sminke og Fetisha gjorde hår. Flinke jentene mine! 


Ellers fikk jeg tilbake prøveresultatene mine fra legen i dag – jeg sjekker med jevne mellomrom om jeg mangler noe siden jeg ikke spiser kjøtt, det burde man vel egentlig gjøre uansett hva man spiser. Uansett: jeg mangler absolutt ingenting, og jeg tar null tilskudd som jern, b12 osv. Resultatet var egentlig som forventet, jeg vet jo at kostholdet mitt er ganske greit. Nå skal jeg spise lasagne (på snakk om “godt kosthold”, haha)! Vi snx.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg