fuck you

(annonselenke) 

Herregud jeg er helt ør i hodet, jeg hadde så høy musikk i headsetet på vei hjem at det suser i ørene. Altså, jeg sleit med en mild versjon av øresus i flere måneder og det hadde jeg tydeligvis glemt for HER viser man ingen respekt for egen hørsel nei. Haha, jeg håper det går over snart, akkurat nå hører jeg svært lite. Men hva ellers skal man gjøre når Lana del Rey har sluppet ny musikk? 

(anonselenke) Kjolen min finner du HER. Akkurat nå er den på halv pris! Er samme kjole som jeg viste på snapchat @sophizzleyo


 

Jeg har vært på middag hos min venn Jan og kjæresten hans, det var hyggelig som vanlig. Nå har jeg og Jan vært venner i nøyaktig ett år, og det er et vennskap jeg er sikker på kommer til å vare i mange år fremover. Så behagelig og enkelt 🙂 Jan har forresten malt et stort bilde som er inspirert av meg og bokcoveret mitt, jeg har så lyst på dette bilder selv men han nekter å gi det fra seg. Det er så enormt mye følelser i det bildet for oss som vet historien, og det betyr nok veldig mye for oss begge. Jeg har prøvd alt for å få det, både bestikkelser og penger, men jeg får vel bare finne meg i at slaget er tapt og det blir hengende oss han, hehe. 

Det kuleste med bildet er alle ordene som er skrevet bak, ord som ofte forbindes med meg. Forbilde, knulledukke, osv. Slik som det er på boken. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg