DAGENS SHOPPING!

Denne kjøpte jeg i dag, en liten veske fra Louis Vuitton! Jeg liker den såå godt, og det føles bra å ha fått den til en litt rimeligere pris 😍 LV må være mitt favorittmerke, nå har jeg nesten for mye derfra. Eller, “låjs vittåjs” som jeg uttaler det når jeg tuller. Men mye av det er kjøpt brukt, og det kan gå i arv til mine barn, barnebarn etc.. Om de nå vil det, da. Om ikke havner de i enda en bruktbutikk, så kan andre få glede av dem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Burde vaske støv av speilet ser jeg nå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ellers kjøpte jeg en oversized t-skjorte med print av bandet Nirvana. Den første CDen jeg kjøpte for egne penger var en Nirvana samleplate, og jeg hører enda mye på musikken deres den dag i dag. De kommer alltid til å være spesiell for meg, litt sånn som mange andre på min alder føler for Spice Girls. Da jeg var 11 år gikk jeg forresten alltid rundt med en svææær Nirvana t-skjorte, de som var på leirskole med meg en gang i tiden husker meg nok best sånn. Og med caps på hodet i tillegg 😜 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Forresten, så sliter jeg med å finne ut av selvutløseren på mitt nye kamera.. Jeg skal fikse det, og da blir bildene bedre! Holder på å lære meg, og det tar tid med helt nytt system. Takk for tålmodigheten, riktignok!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg