jeg klipte av håret med kjøkkensaks!

//annonse

Som 14-åring klipte jeg av det halvlange håret mitt (med kjøkkensaks!) til fordel for en kortere frisyre, og siden den gang har det aldri blitt hverken friskt eller langt. Mye fordi jeg da også begynte å bleke det for fullt, og jeg har også hatt extensions i flere år. Rundt jul var håret mitt så kort at det knapt nådde ørene mine, og jeg bestemte meg på flekken for å slutte med extensions og ta ordentlig vare på det. Triksene har vært som følger: ikke føne håret eller bruke annen varmebehandling, ta hårtabeletter og ikke MINST en god hårmaske. Her er min favoritt:

Håret mitt har blitt lengre, men det bærer enda preg av slitasje. Som sagt, jeg føner ikke håret lengre og da får jeg masse små krøller og splitta tupper, om jeg ikke bruker kur nå og da. Denne kuren har jeg brukt de siste månedene (cirka hver tredje uke), men tok nå en pause i nesten to måneder da jeg hadde glemt å bestille flere – for ja, selv om dette er et sponset produkt har jeg selv gått inn og kjøpt det i etterkant, da jeg liker det så godt. Etter en stund uten behandling ser håret mitt slik ut, noe som er helt krise. Så tørt og jævlig, og i tillegg ser det mye kortere ut enn hva det er:



Men det går heldigvis fint å redde, også hjemme! Hårmasken til May Beauty har innpakningshette, noe jeg syntes var veldig interessant første gang – nå er jeg vandt, og synes det er den mest geniale måten å behandle håret på. Da holder man på varmen og fuktighet (som forsterker effekten), jeg forstår ikke hvorfor ingen andre masker man kan bruke hjemme er på denne måten! 

Hårmasken er enkel å bruke, du bare vasker håret med de produktene du vanligvis bruker (jeg skipper balsam når jeg bruker kur, men vet ikke om det er å anbefale fra eksperter?), og så tørker jeg lett igjennom med et håndkle før jeg tar på hetten.

Jeg masserer så litt oppå masken for å få produktet fordelt jevnt i håret, deretter fester jeg teipen og lar den virke i cirka 30 minutter. Jeg har også latt den virke kortere når jeg har dårlig tid (10-15 minutter) og det funker, det også. 

Når du skyller ut, er det som å få et helt annet hår! Tuppene mine er totalforvandlet. Du trenger kun å bruke masken en gang, og så får du effekt. Om du bruker den jevnt holder håret seg godt, det er kun naturlige ingredienser og heller ikke testet på dyr.

Den fjerner også krusete hår, gjør håret mykt og lett å børste, gir næring og sterker håret og pleier! 


Hvis du også har lyst til å teste hårmasen har jeg fått lov til å gi dere en rabatt på 30% for en begrenset periode. Bruk koden miraclesophie eller kjøp ved å trykke på linken HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg