bedre enn jeg hadde trodd

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På disse bildene var vi skikkelig fine, synes jeg. Ser ut som enten et kjærestepar, eller søsken som er på vei i en dåp. Uansett – jeg er ferdig med dagens jobb, begge deler gikk bra. Under dj-jobben begynte det å regne veldig etterhvert, noe som stresset meg litt siden det var utendørs. Men arrangørene var kjapp på banen og satte opp et telt, så festen fikk fortsette uansett. Tommel opp! De andre er på vei ut for å få med seg Allan Walker, men jeg ligger alene på hotellrommet. Dette er første spillejobben jeg har hatt uten å drikke alkohol, det betyr ikke at jeg blir full på jobb men et par øl eller to glass vin går alltid ned (man får det jo gratis, hehe). Jeg har sluttet å drikke for en god stund (jeg skal fortelle mer om det i morgen) og det har faktisk gått helt greit å være edru med masse fulle mennesker rundt meg. Jeg hater når folk sier “jeg kan ha det gøy uten å drikke!” for ja, alle har det jo gøy edru men det er som regel litt gøyere med alkohol i blodet, det er jo et faktum (dessverre), om ikke hadde jo alle bare vært edru hele tiden. Men jeg hadde det mye gøyere enn jeg hadde trodd jeg skulle ha det. 

Så ja, ingen fest på meg i kveld, og det føles bra. Nå skal jeg se på film, og så sove! Jeg fant forresten en dokumentar på Netflix jeg ville se, extraordinary: the stan romanek story. Tror den er veldig bra og helt i min gate. Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg