TIPS: Sommershopping <3

//Inneholder annonselenker


Sommer er salgstid! Med fem timer i bil i går fikk jeg masse tid til å småshoppe litt rundt på nettet fra mobilen. Tenkte først at det ville være dumt å shoppe i ferien siden jeg ikke får produktene før om lenge, men så kom jeg på at jeg bare kan bestille det til der jeg er på ferie. Mange vet ikke at Tights.no også har ting til gutter og et kjempeutvalg av sunnere mat (lavkarbo/sukkerfrie produkter) eksempelvis. 

Uansett har de nå over 500 produkter på salg =)

Her er noen av mine favoritter fra salget:

Bonustips: Vil du kjøpe en gave typen din kommer til å elske, sjekk ut DETTE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg