KOM OG FEST MED OSS!

//annonse

Den 15. juli, altså nå på fredag reiser jeg og en liten gjeng til Tysnes for å delta på Tysnesfest! Jeg hadde aldri hørt om festivalen før, men googlet litt tidligere og wow.. Det virker jo helt sykt bra! Rart at jeg ikke har fått det med meg før, men nå ser jeg frem til å oppleve festivalen for første gang i så nydelige omgivelser. 🙂 Jeg, Joakim og Vegard Harm skal bli intervjuet live på scenen i Bermudateltet klokken 12:00, hvor det blir selfies og signering etterpå. Kom kom, vi gleder oss til å se dere! 


Jeg er DJ på kvelden også, klokken 19:00 på taket, Mandalshuset. Det blir jo alltid en fest, og jeg skal spille slik jeg alltid gjør – masse gamle slagere som alle kan synge med til og danse. Når jeg har med meg venner blir det ekstra gøy, og jeg ender alltid opp med å feste sammen med folkene, haha. Etter meg spiller blant annet Cezinando, Allan Walker og Kjartan Lauritzen (mange flere også), men det er de tre jeg gleder meg mest til å se. 🙂 

Nå kan dere vinne billetter til festivalen på deres facebookside som jeg trekker vinneren av! Det er en vinner som får billetter til seg og en venn, pluss hotellovernatting for to. Konkurransen finner du HER. Lykke til, og vi sees!! ♥♥ 


Foto:  Camilla Korsnes 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg