jeg angrer på det!

Jeg har 11 tatoveringer, og ingen av dem tenker jeg noe særlig over til hverdags. Jeg mener, de blir jo en del av deg likt som alt annet. Det siste jeg ønsker akkurat nå er likevel flere tatoveringer, og om jeg hadde hatt valget i dag ville jeg ikke hatt en eneste. Jeg synes det er så mye finere med en helt “ren” kropp enn masse blekk.. Men nå er det sånn, og ikke vits å angre, selv om jeg angrer likevel – i alle fall på at det ble så mange. 

Alle tatoveringene mine er fine, og synes det er så teit når folk sier ” ta kun tatoveringer som betyr noe for deg”. Man endrer jo meninger like ofte som man endrer smak, så det er like greit å ta noe man bare synes er fint. Det må ikke være så dypt, liksom.

Og det argumentet med “tenk når du blir 80 år og ser på alle tatoveringene dine, DET er ikke fint”, nei men HVEM ser fresh ut når de er 80 egentlig? Haha. Det er heller NÅ jeg skulle hatt en “blank” kropp for jeg synes det er estetisk finere, når jeg er 80 kan jeg være full av tatoveringer for alt jeg bryr meg. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg