BRUNT HÅR!

Selv om jeg er vandt til å skifte hårfarger føles det ikke sånn, for hver gang jeg ser meg i speilet blir jeg litt overrasket – jeg har farget håret brunt. Jeg ble så lei av å få ettervekst, så da gikk jeg etter en farge som er mest mulig lik min naturlige farge. Jeg trives jo best som blond, men det er best for håret mitt å være mørk (sett at jeg klarer å holde meg til denne fargen og ikke går tilbake til blond igjen, da er håret mitt ille ute). Det er flinke Inga Stina Gomez på Hendrix Hair som har farget meg denne gangen! Dere finner instagrammen hennes HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er forresten på vei til Grimstad! Derfor alle bildene fra bil, hehe. Jeg spiller på Café Galleri i kveld, fra klokken 00:00! Det blir gøy. Jeg skulle jo egentlig være her i fjor også, men ble innlagt på sykehus dagen før og måtte avlyse mange jobber.. Derfor er denne jobben litt ekstra spesiell, jeg merker så stor kontrast på livet mitt fra i fjor til i år. Jeg ble innlagt fordi jeg stresset alt for mye og ikke hadde det noe bra, da sier kroppen ifra til slutt. Nå føler jeg meg skikkelig bra, og er på et fint sted i livet og å få være her i år med den følelsen hadde jeg ikke forventet. Alt ordner seg 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og ja, nå har altså JEG OGSÅ havnet på dette spinner-kjøret. Jeg er ikke et barn og jeg har ikke konsentrasjonsvansker men likevel er det noe merkelig tilfredstillende ved å spinne rundt på denne saken. Så tilfredstillende faktisk at jeg holder på å sovne når jeg gjør det, haha. Fra nå av finner dere meg sovende, med spinner. 

Vi snakkes litt etterpå folkens! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg