private bilder fra telefonen min – #3

Dere har likt slike innlegg tidligere, så da kjører vi på en gang til med private bilder fra telefonen min! Det føles litt mer personlig også, enn masse oppstilte bilder. 🙂 

Sist gang Dajana sminket meg, og jeg ble så fin 🙂 



I Praha gjorde ikke jeg og Joakim stort annet enn å sove, sove, sove, sove.. Jeg har sikkert 20 bilder av oss som ligger i senga, haha. Og han har noen mindre heldige bilder av meg som sover, og ikke poserer for å si det sånn…


Her har jeg skrevet “alltid best selfielys på fly”, og det er fakta! Sjekk det ut, hehe. 


På snakk om fly, her sitter jeg svett og jævlig på vei fra Moska – Korea da jeg lagde tv med NRK sist uke. Det var mye stress og fra det ene flyet til det andre, i ulike tidszoner uten mulighet til å freshe seg opp. Det bærer man preg av, og spesielt håret. Til slutt var jeg så sliten at jeg av en eller annen grunn kjøpte en parfyme på flyet fordi jeg trodde det skulle hjelpe, men parfymen luktet gammel alkoholiker og jeg kommer nok aldri til å bruke den. 


“På eventyr med en random uber-sjåfør” på vei hjem fra Universal-festen, haha. Jeg og en sjåfør fikk god kontakt og endte med å dra innom en bensinstasjon, kjøpe noe å spise, og så sitte sammen i bilen og snakke med hver vår bolle. Her er jeg på do på bensinstasjonen. 


I en rød badedrakt fra Triana sin kolleksjon. Dette bildet legger jeg ut kun fordi jeg ser digg ut. 


Oppe i fjellene i Kirgisistan! Tenk at jeg fikk oppleve det magiske landet og den nydelige naturen. Jeg kommer sikkert aldri til å se noe lignende igjen – bortsett fra når det hele kommer på tv og jeg får se alt enda en gang, haha 🙂 


Dette bildet gjorde meg seriøst LIVREDD da jeg var i Barcelona. Jeg lå alene i sengen, men ser dere den lille hånden? Jeg skvatt så mye da jeg skulle se på bildet etter, men det var heldigvis bare en pute med noe motiv jeg ikke hadde lagt merke til. Verre var det altså ikke, haha.. 


Da jeg kom til Barcelona ble jeg kjent med et Nederlandsk fotballag, jeg var altså eneste jente med veldig mange menn. Det var gøy, og jeg har flere av dem på snap nå i ettertid og utveksler noen ord nå og da. Han som viser “peace” var den jeg ble best kjent med, vi dro ut sammen på kvelden og hang sammen dagen eter også. 


Joakim, meg og Jan i parken for et par måneder siden. Mine to beste venner som jeg er veldig glad i! 


En kveld jeg hadde besøk av nydelige Inti. Vi drakk vin, satt på gulvet og spiste cheesedoodles i matchende klær. 

Holder en paraply over homofobiske Russland. 🙂 


.. Og blir velsignet i Russland. 


Backstage med fine jenter før Lemaitre-konsert i Santa Monica! En fin kveld som fikk meg til å like Los Angeles litt bedre.


Og så til sist.. Et bilde av meg som nøyaktig viser hvordan jeg følte meg den morgenen. Jeg våknet opp med null minner fra gårsdagen, sett bort fra en redningsaksjon hjemme i leiligheten min hvor en livredd Joakim, storebroren hans (som er politi) og Fetisha stormet inn døren og trodde jeg var død. Jeg hadde altså bare sovnet på badegulvet og slått av telefonen, men det siste noen hørte fra meg var at jeg var heeeeeeeeeeelt i min egen verden og snakket om at jeg hadde hatt en FORFERDELIG dag og virket skikkelig deprimert. Jeg hadde bare drukket for mye alkohol på en middag og sovnet klokken 23, men det virket ganske dramatisk sett utenfra hehe. Dårlig samvittighet ON FLEEK. 


Jeg har faktisk en privat instagram hvor kun folk jeg kjenner godt får følge, de fleste av vennene mine har også en hemmelig konto. Det er ikke for å virke “kul” eller hva man nå måtte tenke, men fordi det er sjeldent man deler bilder med KUN de man kjenner godt, det deles jo alltid med flere hundre følgere, uansett hvem man er. Jeg får ofte forespørsler fra blogglesere som vil følge min private, men det blir aldri godtatt. Folk jeg har møtt flere ganger men som jeg ikke kjenner noe særlig får heller ikke følge, den er som sagt kun for de jeg kjenner veldig godt. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg