siste farvel

Jeg har vært på dagstur til Harstad for å følge min kjære venn Henrik til siste hvilested. Jeg har allerede åpnet litt opp om dette på bloggen, og tenkte dere skulle få vite dette også. Flere av dere har sendt meg fine meldinger, også mange som kjente Henrik og har møtt han rundt om i landet. Det varmer, og jeg skal sørge for å få sendt det videre til familien hans når jeg får samlet sammen alt. 

Jeg holdt tale i begravelsen, og er utrolig takknemlig for at jeg fikk gjøre det. Jeg håper han så på, selv om man aldri kan vite. Det at Henrik valgte å forlate oss har vært vanskelig for meg, og jeg har vært litt fraværende her og ellers. Fra og med i morgen går bloggen og øvrig tilbake til normalt, i alle fall utad. 

Livet er så mystisk, vakkert og fælt på samme tid. 

Små bestevenner <3


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg