tross alt ferie

T-skjorten er fra eBay, shortsen husker jeg ikke hvor er fra. Flere av dere har spurt meg om den, og det forstår jeg godt – det er min favoritt! Det har jeg hatt i mange år, helt siden jeg bodde i Harstad. De fleste klærne fra den tiden har jeg solgt, men denne shortsen har jeg aldri helt klart å skille lag med. 🙂 




I går startet vi dagen med å dra til Franz Kafka monumentet, han var altså en kjent forfatter som døde for snart 100 år siden. Hans verk ble utgitt nesten mot hans vilje, men er regnet som noe av den viktigste litteraturen i vestlig kultur. Jeg har selv lest boken hans “the metamorphosis” som anbefales! Forøvrig anbefaler jeg å dra til monumentet hans også om du er i Praha, det var et fint sted å ta bilder på, hehe. I området var det også en del shopping, pluss masse restauranter. Vi endte opp på spisestedet som lå helt nærmest monumentet, og bestilte inn alt for mye dessert – eller, for mye for vanlige mennesker kanskje. Vi spiste alt og kunne sikkert fått ned enda mer.

Nå ligger jeg i sengen og venter på frokost // lunsj, vi sover for lenge.. Men det er jo tross alt ferie. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg