en fantastisk dag






I går hadde jeg en fantastisk fin dag på Venice Beach sammen med hele produksjonsteamet. Kjolen jeg hadde på meg fikk jeg mange spørsmål om fra forbipasserende på stranden og da regner jeg med dere også kommer til å lure på hvor den er fra – Ebay! HER kan dere lete rundt i lignende kjoler for å se om dere finner samme, men er riktignok et halvt år siden jeg kjøpte den. Nå fant jeg mange andre fine der også som jeg vil bestille! Og striper som går vannrett forstørrer, det vil si at pupper / rumpe etc ser større ut om du har på deg slike klær. Og nå venter jeg bare på alle hat-kommentarene som vil komme om rumpa mi, haha.. Eller, jeg har jo sperret kommentarfelt så jeg slipper det heldigvis, men folk blir veldig provoserte og pleier å MAILE meg for å fortelle at kroppen min burde ha sett annerledes ut. Vel vel, jeg synes jeg er fin og forstår ikke hvordan andres utseende kan provosere så mye 🙂 

 

Ellers håper jeg alle mine venner har hatt en fin dag med feiring av Pride!! Dette er årets fineste dag, og størst av alt er kjærligheten. ♥♥ Jeg skulle egentlig spille på Elsker i dag, men fordi jeg er i LA på jobb kan jeg ikke det likevel. Det er dumt, for jeg hadde gledet meg masse.. Men NESTE ÅR! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg