min favoritt-sminke fra theBalm!

annonse

Har dere et favorittmerke når det kommer til sminke? Etter mange år som interessert i makeup er det ett merke jeg alltid kommer tilbake til, som leverer på produkt etter produkt i enhver kategori. Jeg snakker så klart om TheBalm! Ikke bare har produktene et fint, 50-talls inspirert design, prisene er gode og produktene holder mål. Ingen av produktene fra TheBalm er testet på dyr, og de inneholder heller ikke parfyme eller parabener. Uansett, jeg tenkte å vise dere mine favoritter fra merket, flere av disse har jeg brukt i et par år allerede. Og, rabattkoden SEBA30 gir 30% rabatt på alt fra TheBalm! (gjelder ikke allerede nedsatte produkter). Den er gydlig ut 28.06.2017! 


Schwing black liquid liner er den ENESTE lineren jeg klarer å bruke. Seriøst, det er jo så vanskelig ellers? Jeg forstår ikke hvordan folk får det til, men med denne går det bra for min del. Jeg har en sykdom som gjør at jeg skjelver mye på hendene, men med Schwing liner klarer til og med jeg det. Det føles fint å mestre noe jeg har slitt mye med tidligere. I tillegg tørker den hurtig, og holder hele dagen. Den koster ikke mye, men med rabattkoden min blir den enda billigere – det er ikke vits å bruke svære summer på sminke, om det finnes like gode alternativer på budsjett! 🙂 


De matte, flytende leppestiftene Meet Matt(e) Huges er kjempegode leppestifter som kan minne litt om Kylie Lipkit – bare bedre, synes jeg. Kylie sine kan fort bli tørre og gjøre at leppene føles litt “ekle” utover dagen, men disse er matte samtidig som de er fuktige. Ga det noen mening? Anyways, jeg gjorde like gjerne en såkalt “swatch” av alle fargene, som dere kan se under. 


Fra venstre: Romantic, Brilliant, Reliable, Faithful og Charismatic.
 


På bildet har jeg på meg Brilliant, som er min favoritt. Jeg elsker den, rett og slett! 


The Balm cabana boy er den FINESTE blushen! Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, og dessverre kommer det ikke godt nok frem på bilder, men den har en litt “kaldere” rosa tone enn de fleste andre blusher som fort kan bli for rødlige, og da ser man bare stresset / nervøs ut istedenfor den gløden man vil ha frem. Jeg er sikkert ikke så god på å forklare det, men jeg håper dere skjønner. Den er også veldig fin å bruke som øyenskygge, og på leppene.

Akkurat nå kan dere gjøre en pakkedeal, og få solpudderet Bahama Mama (som jeg har brukt i sikkert 5 år nå) og highlighteren Mary Lou Manazier (som jeg har brukt like lenge) i samme bestilling. Da får dere en av hver i normal størrelse, men også en “miniversjon” som er grei å ha med seg på byen, på stranden, på middag.. Hva enn det måtte være. De får plass i selv den minste veske. Du finner tilbudet HER! 



Ellers to produkter jeg anbefaler til ansikt: Timebalm face primer er helt gull å bruke før man påfører sminke, da legger pudder og foundation seg jevnere på og holder bedre, i tillegg til at den reduserer synlighet av rynker og linjer. I samme slengen vil jeg nevne Sexy Mama, som er et anti-shine pudder som fjerner blank hud (det har jeg i pannen) og etterlatter en matt finish. Jeg har også tatt med Photobalm powder foundation, den er helt grei, men jeg er ikke så stor fan av foundation i pudderform (huden min er for tør). Den dekker bra, men ikke min favoritt uansett. 


 


Som sagt, koden SEBA30 gir 30% rabatt på alt fra The Balm! Sjekk ut alt fra merket HER. Coverbrands har alltid gratis frakt + rask levering, min favorittside for sminke uten tvil! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg