ENDELIG FERDIG!

Jeg har glemt å fortelle dere at jeg har fått møbler! Jeg er så fornøyd, leiligheten min er virkelig dødsfin nå og jeg vil aller helst bare være hjemme og se på møblene mine. Vaskedamen min er så søt (ja jeg vet jeg blogger mye om henne), hun kom inn hit i sta og bare “OH WOW. OOOH WOOOW!”. Hun har vasket hos meg i to år, så hun har virkelig sett alle fasene leiligheten min har hatt. Glad hun likte det! Jeg skal så klart vise dere også en dag jeg har bedre tid, stilen er veldig “glam”. Eller faaaaaab som jeg ville ha sagt. 


Nå er jeg på vei ut døren for å være med på Universal sin sommerfest! Dajana har gjort sminken min som vanlig, og Kaya Andersen har stylet klærne mine. Jeg har ikke peiling på hvor noe er fra, så dere kan eventuelt sjekke innom bloggen hennes så kommer det info der etterhvert. 

Vi snakkes i morgen, fra Tromsø! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg