DISSE ELSKER JEG!

// annonse 

Tidligere hadde jeg faste dager hvor jeg pleiet huden min, men jeg har funnet ut etterhvert at det funker like greit å gjøre det etter behov. Jeg har litt ulike masker liggende hjemme som alle hjelper på hvert sitt område, for huden min endrer seg jo også litt avhengig av stress, temperaturer, hvilken tid det er på måneden osv. Det er også deilig å bruke en maske før et event, eller en jobb hvor jeg må se litt ekstra fresh ut. Disse maskene dekker faktisk alle de ulike områdene hvor jeg kan behøve litt ekstra hjelp!

Før måtte man kjøpe produktene separat, men nå har de kommet i en samlet ansiktspakke. Det er jo helt topp! 

Facemask er en peel off maske som fjerner hudormer, den suger til seg talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. I tillegg forebygger den acne. Før syntes jeg den var ubehagelig å fjerne, og ja – det er ikke akkurat deilig – men om du tar på et tykt og jevnt lag er det ikke noe problem. Det viktigste er bare å unngå brynene og hårfestet, for da drar du med et par hår i slengen. Huden blir litt rød rett etterpå, men det er kun fordi blodsirkulasjonen kommer i gang. Det er positivt! 

Face Gel er nok den behandlingen som går raskest. På bildet over har jeg benyttet meg av den, og det du kan se på huden min er faktisk død hud! Behandlingen tar bare noen sekunder, og funker slik at du smører gelen på huden, og så masserer du. Døde hudceller “faller” av med en gang, og resultatet er virkelig helt sykt. Jeg kunne ikke tro det første gang jeg brukte den! Denne behandlingen er så rask og smidig, perfekt for den som ikke har så mye tid til overs. 

Pore Mask er en leirmaske, som jeg må innrømme er min favoritt. Den gjør porene mindre synlig og funker etter kun en behandling, det er altså ikke noe du må benytte deg av jevnt for å få fin hud. Den minsker også urenhetene tydelig fra første gang. Jeg elsker å bruke denne før jeg skal sminke meg og ha litt mer heavy makeup som skal holde hele dagen!

Jeg elsker alle disse produktene! De inneholder kun naturlige ingredienser og ingen av dem er testet på dyr. Jeg bruker produktene etter behov. For eksempel når jeg har et konkret problem med huden som porer, oljete hud etc. De fikser alt på et blunk! Og, de er også perfekte om du er solbrent og vil pleie huden litt ekstra. 

Hvis du også har lyst til å teste ansiktspakken  har jeg fått lov til å gi dere en rabatt på 30% for en begrenset periode. Bruk koden sophieelisepen eller kjøp ved å trykke på linken HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg