BOTANISK HAGE


Jeg har nettopp hatt to koselige timer i Botanisk Hage. Jeg elsker det stedet – om du er turist i Oslo, dra dit! Det er rett ved hvor jeg bor, så jeg tar turen nå og da om jeg vil rense hodet litt. Energinivået mitt tar seg alltid kraftig opp etter et besøk der. Jeg ble gående rundt alene etter at intervjuet var ferdig, null musikk på ørene og kun mine egne tanker. Eller ja, sett bort fra at jeg hadde Cezinando – Botanisk Hage kraftig på hjernen. Det er nok et lite triks for å skape en hit, syng om noe folk forholder seg til i hverdagen haha. Som hver gang jeg er på Gunerius, da får jeg Karpe Diem – Gunerius på hjernen. Eller når noen sier Fy Faen.. Da kan dere jo gjette hvilken låt som kommer inn. 



Da jeg kom hjem ble jeg stående ved kjøkkenbenken i 20 minutter (!!!), kun fordi jeg ville spise Norvegia. Da blir jeg stående med ostehøvelen og bare DRYLE på med ost helt til jeg får vondt i magen. Det er en besettelse 🙁 Jeg fikk plutselig dårlig tid på grunn av det, lol. Jeg må løpe til Dajana som skal sminke meg for kvelden! Ingen spesiell grunn, bare hverdagsluksus. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg