TIPS: Få 600 kr rabatt på treningstøy, smartmat og proteinbarer HER! <3

//annonse

Hei peeps 🙂 Hektisk helg og er på Flytoget nesten tom for strøm, men tenkte jeg bare skulle gi dere noen kjappe shoppingtips for helgen. Ihvertfall for dere som trener da eller bare vil spise sunnere, eks. smartmat, økologiske produkter og lavkarboprodukter og sånt. 
 

Her er et godt eksempel på hva jeg mener, alt handler ikke om trening nødvendigvis med slike produkter, men å ha smakfulle alternativer slik at man kan redusere mengden kjøtt man spiser:
 

Det som er kult er at Tights.nos Weekend Sale også gjelder på nyheter, slik som denne 2XU-tightsen jeg hadde på meg sist jeg skrev om Tights.no 🙂

Rabattkodene (se lenger ned) gjelder på ALLE ordinære varer, dvs. at de da gjelder på nesten alt av nyheter <3

Tights.no har eksempelvis sykt mye fint fra ICANIWILL!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg