et mystisk klokkeslett?

En litt rar fakta om meg: jeg sjekker ALLTID mobilen klokken 13:37, hver eneste dag. Det er nesten som om det går på automatikk, jeg har aldri gått glipp av klokkeslettet 13:37. Eller – man går jo aldri glipp av et klokkeslett sånn sett, men jeg ser alltid på klokken når den er 13:37 uansett hva jeg driver med. Kanskje ikke så spesielt egentlig, men det er helt rart at det skjer hver eneste dag. Det får meg til å føle at noe amazing kommer til å skje på det klokkeslettet en eller annen gang. Eller noe jævlig, alt etter hvordan humør jeg er i, men akkurat nå er jeg positiv og da tror jeg på noe fantastisk. 

Har på meg verdens deiligste strikkegenser som jeg fikk låne av en venninne i går. Perfekt koseplagg!
Verdens beste drikke – solrik! Da jeg var liten var jeg forelsket i solrik-gutten. Det er noe sjarmerende og litt lekent over han.. Haha. Den originale badboyen

Hele ettermiddagen har jeg vært ute i solen med diverse venninner, det trengte jeg. Vi satt ute i en trapp og drakk smoothie, jeg kjøpte en ny bok, spiste lunsj og gikk veeeeeldig sakte mot trikken, kun for å få være ute ekstra lenge. Nå er endelig solen tilbake i Oslo 🙂 Jeg har vært sjalu på familien i nord-norge som har skrytt av fantastisk vær, men som vanlig varer det jo ikke lenge der oppe.. Håper de får sommer igjen snart, også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg