MINE NYE SMINKEFAVORITTER!

//annonse

I det siste har jeg gått mindre og mindre med sminke til hverdags, men det betyr ikke at jeg har sluttet å jåle meg til litt. Jeg tester ut nyheter for Coverbrands nå og da, så velger jeg ut de jeg liker best og vil skrive om. Det er det som er så fint med å være “ambassadør” for en slik fantastisk nettside, jeg kan bestemme mye selv og alt jeg anbefaler er produkter jeg kan gå 100% god for og bruker selv. Jeg har følgende prinsipp: det må havne som fast produkt i sminkevesken om jeg skal skrive om det.

Coverbrands bugner over av fine sommernyheter om dagen, enten du er på jakt etter en ny favoritt i sminkepungen, et par kule solbriller eller trenger påfyll av solbeskyttelse vil du garantert finne noe du liker. Du finner alle nyheter HER – og mine favoritter er i dette innlegget!


Glitter Eyes er helt amazing. Bildet av meg viser det ikke godt nok, men tenk – dette er et “dårlig” bilde tatt med iPhone, bare se for deg hvordan det skinner i virkeligheten!Jeg har aldri før testet ut en skygge med så mye og pigmentert glitter! Oftest må man lage og blande selv. Nei, denne er virkelig helt utrolig bra! Men jeg anbefaler å ta den på før du sminker resten av ansiktet, da den drysser litt – ikke på langt nær like mye som lignende produkter altså, men likevel. Alt fra Glitter Eyes finner du HER, og settet jeg bruker heter Romance Trio. Jeg kan tenke meg at denne er helt vill som highlighter om man skal gjøre en mer dramatisk look. Du trenger kjempelite produkt og det sitter på hele dagen. 

For at skyggen skal sitte bedre vil jeg anbefale en god primer. Winky Lux Whipped Cream Primer er seriøst den beste jeg har prøvd! Null overdrivelse. Den var utrolig deilig å ta på, og føltes virkelig som en deilig krem. Dette er en sånn “merkelig tilfredstillende” ting man bare har lyst å stikke fingeren ned i for evig tid, hehe. Anbefales!

Winky Lux Flower Lip Stain Purple er seriøst magisk. Den endrer seg visstnok etter hvem som har den på, og tilpasser seg ditt utseende. I tillegg er den fuktgivende, og utrolig fin både på – og i forpakning. Bare se den lille søte blomsten inni? 

En god settingspray er et must om sminken skal holde igjennom hele dagen. Slay All Day Setting Spray Coconut 30 ml er perfekt å ha med seg i reisevesken, i tillegg lukter den av deilig kokos (summer vibes!) Den litt større varianten, Slay All Day Setting Spray Watermelon er 100 ml og lukter av vannmelon. Jeg liker kokos best, men jeg er en slik jente hehe. 

Uansett hva folk måtte mene om han som person, så elsker jeg produktene til Jeffree Star. Og denne highlighteren med bronzer var absolutt ikke noe unntak! Se som den skinner, da. Og innpakningen er så fin at jeg vil ha den som pynt! Den kan brukes både som øyenskygge, på kroppen og som highlighter, alt etter hva du selv ønsker. Den er også 100% vegansk og dyrevennlig – og ikke minst, nå er den på tilbud! Du finner den her. 

Denne børsten er ikke bare søt, den er også utrolig bra! Perfekt til å legge highlighter, men også annet pudder. Den blender produktene fint inn i huden, og er veldig effektiv. Den heter så mye som Mermaid brush Rose Gold

På dette bildet har jeg brukt litt av alle produktene! Husk å sjekk ut alle nyhetene til Coverbrands HER. Alltid gratis frakt og 1-3 dagers levering! 🙂 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg