snart operasjon!

Som dere vet har jeg _hatet_ prosessen jeg er inne i med regulering, kanskje mest fordi det virker så evig og noe jeg aldri blir ferdig med. Det er meg og Zara Larsson liksom, med eeeeeeevig regulering som voksne haha.. Men NÅ ser jeg endelig lyset i enden av tunnelen, dato for operasjon er på plass! I september skjer det 🙂 Til de som ikke har fått med seg: jeg må knekke opp kjeven og få satt inn metallplater på grunn av for lite plass og overbitt. Jeg har forresten strammet reguleringen i dag, for nest siste gang. Vondt som faen men blir verdt det til slutt. Håper jeg. 


I min nye genser. Den er fra Gucci og bestilt på deres offisielle hjemmeside. Jeg liker den, og funker fint som kosegenser.

Joakim var her akkurat for å ta noen bilder av meg som jeg gleder meg til å vise dere senere. Nå ligger jeg i sengen med musikk fra 50-tallet durene i bakgrunnen (det er hva det går i om dagen), og snart må jeg dra ned til byen for å hente noen bøker jeg har bestilt. Jeg har akkurat lest boken “women” av Charles Bukowski som jeg likte veldig godt, og har kjøpt litt flere av samme forfatter som jeg gleder meg til å starte med.

Og så vil jeg hjem å sminke meg, ordne håret +++. Jeg har gått med mitt naturlige hår og uten sminke nesten hele helgen, det har vært befriende på en måte, alt har vært så avslappet og greit. Men nå er det igang igjen med fullt kjør og stress, haha.. Med alt som hører til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg