en veldig dårlig nyhet

annonselenke

Hei jenter og gutter. I dag er en helt fantastisk dag – men av uventede grunner. Jeg var nettopp i et møte som ga meg mange gode nyheter, men på tampen kom det en som virkelig gjorde meg forbanna. Jeg ble så sint og frustrert at jeg ristet, og bra er det. Jeg har gått rundt som en zombie i ett år fordi jeg ventet på en beskjed som jeg var 100% sikker på skulle gå min vei, og imellom har jeg levd i et slags limbo hvor ting hverken er bra eller dårlig.. Det har stått litt på pause i hodet, liksom. Nå fikk jeg beskjeden, det er slutt på ventingen, og nå er jeg klar for å “kjempe”. Ikke bare ble jeg sint, jeg ble motivert, og jeg skal kjempe så hardt for denne saken. Nå snakker jeg veldig i koder her, men jeg skal fortelle dere, og da skal det smelle. Derfor er denne dagen fantastisk, for det “brenner” på innsiden av meg og shit, det har det ikke gjort på en stund. FANTASTISK!!! 


Noen kjappe og halvslappe bilder av meg. Har sminkefri dag så da får det bli som det blir, hehe. T-skjorten er fra Ebay (jeg søkte bare yeezuz merch tour t-shirt, eller noe sånt) og buksa finner du HER. (annonselenke) 

 

Ellers da. Jeg holder på å vaske klær og er egentlig bare en svipptur innom hjemme for å ta klærne fra vaskemaskinen til tørketrommel, og så er det tilbake ut i verden. Nå vurderte jeg å skrive “ut på jobb”, men jeg skal fikse neglene bare, haha.. Ikke lek viktig, please.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg