mine mål i livet

♥ Jeg har kjempelyst å dra på meditasjons-leir (vet ikke om det er rett måte å si det på, men dere skjønner) hvor man ikke snakker med noen over en ukes tid eller lengre. Altså ikke et eneste menneske, null kommunikasjon, bare være inni sitt eget hode, meditere, gå rundt i naturen.. Det høres fantastisk og utfordrende ut. Å gå en uke uten å si et eneste ord er nok ikke så enkelt som man tror, men det er en opplevelse jeg tror kan være viktig for meg og min “spirituelle” reise videre. Jeg holder gjerne den delen av meg selv litt utenfor bloggen, for det er så personlig (og umulig å forklare for noen som ikke er på samme bølgelengde) men jeg er virkelig inne på en fin greie akkurat nå. Det har jeg forøvrig vært en stund, men så er det eskalert litt i det siste og jeg gleder meg til å lære mer om meg selv. 

♥ Bli ordentlig god på å spille trommer. Nå er jeg bare sånn halvveis god. Men jeg elsker det virkelig, og jeg skal kjøpe meg et elektrisk trommesett så snart jeg har fått møblene på plass og vet hvor stor plass jeg har til overs. 

♥ Bli ordentlig god i kampsport. Jeg er et “naturtalent” så det hadde vært dumt å kaste bort, jeg skal prøve å få booket private timer i taekwondo nå. Da synes jeg kanskje trening blir morsomt igjen endelig, for nå har jeg mistet den..

♥ Kvitte meg med folk som kun bringer meg ned. Bli flinkere til å si ifra. Stille folk mer til veggs (akkurat den siste høres kanskje litt streng og kjip ut, men det er så viktig å utfordre folk). Leve livet og føler at jeg genuint kun har gode og fine mennesker i min nærhet hadde vært flott.

♥ Bli gammel. Det høres jo ut som verdens enkleste mål, men absolutt ikke noe man skal ta for gitt. Jeg gruer meg ikke til å bli gammel, jeg håper den dagen kommer og at jeg kan sitte på gamlehjemmet med min dårlige hofte og elendige tenner og tenke på det lange livet jeg har levd.

♥ Gjøre mamma og pappa stolt. Akkurat nå er de veldig flaue 🙁 Neida, de digger meg skikkelig men det hadde vært fint å fortsette med det. 

♥ Lese masse bøker. Akkurat nå leser jeg boken “women” som er SYKT bra. Den handler bare om en mann i 40-50 årene som ligger med masse damer og ikke noe mer enn det. Loves it! 

♥ Bli ordentlig god på å twerke. Haha. Her er jeg også bare sånn halvveis god akkurat nå. 

♥ Bli kvitt fobien min mot ark. Men det kommer nok ikke til å skje, for det er faen meg det ekleste som finnes. 

♥ Å ha vært i alle verdensdelene. Jeg mangler sør-amerika og australia! 

♥ Før ønsket jeg ikke å få barn men det har endret seg den siste tiden, det kan ha noe med “åpenbaringen” min å gjøre. Jeg skrev jo nettopp et langt innlegg om hvor lite jeg ønsker meg barn, haha.. Jeg føler rett og slett for å videreføre mine verdier og holdninger til et barn nå, og det gjorde jeg kanskje ikke før. Dont get me wrong, jeg har enda en hel haug jeg vil oppleve og lære før jeg får et barn, men.. Det jeg gleder meg aller mest til å er å kjøre bil med barnet og snakke mens den lille sitter i baksetet og filosoferer om det som skjer på utsiden. Det kan jeg huske å ha gjort med mine foreldre, for på den tiden satt man ikke med nesen plantet i en iPad. Da måtte vi faktisk underholde oss med det som skjedde på utsiden av vinduet og alt man passerte mens man kjørte, og akkurat DET ser jeg enormt frem til og håper jeg får oppleve.

♥  Jeg håper jeg får oppleve å møte noen jeg har en trygg, stabil og rolig kjærlighet med uten noe drama og tull. Jeg håper jeg møter noen som ikke spiller spill og er ærlige om følelsene sine, og at jeg gjør det samme tilbake. Slik har det ikke vært men det klandrer jeg ingen for, det er isåfall like mye min egen feil. Nå som jeg har klart å gi slipp på masse av de gamle tankemønsterne mine og negativ energi er denne type forhold for første gang oppnåelig, kjærligheten til meg selv er sterk og jeg føler meg skikkelig bra. Da har jeg samtidig ikke behov for et forhold og det er ikke noe jeg leter etter på samme måte som før, MEN det ville vært et utelukkende pluss som hadde løftet meg enda høyere opp. “Man aksepterer den kjærligheten man tror man fortjener” og visst faen tror jeg at jeg fortjener noe bra nå. Det har jeg kanskje ikke gjort før.. Jeg vet ikke om slik problemfri kjærlighet eksisterer eller er noe jeg kommer til å finne, og da kan jeg heller være alene for jeg _orker_ virkelig ikke en runde til med masse tull og tøys. Terskelen for å takle bullshit er ganske lav akkurat nå. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg