slutt å vær så nærtagende!

Nå sjekker jeg straks ut fra hotellet her i Thailand, og så bærer det videre til neste destinasjon. Om kun et par dager er jeg hjemme i Norge igjen, og da blir bloggingen tilbake til normalen. Selv om klokken er fryktelig tidlig hos dere nå ville jeg bare gi lyd, ettersom jeg mest sannsynlig kommer til å være uten pc en liten stund. Internett får jeg alltids tak i, men jeg orker ikke å bære pcen min rundt omrking i over et døgn. Sånn sett er jeg vel kanskje litt lat.

 

Folk må slutte å ta seg så nær av ting. Nå fikk jeg jammen meg hat-meldinger fra nordmenn som elsker Thailand kun fordi jeg ikke mener dette er min favoritt destinasjon av alle steder jeg har besøkt. HERREGUD! Jeg.. altså, haha. Det er vel ikke noe behov for å forsvare seg en gang. Og det jeg skrev om Donald Trump her om dagen, da kom også folk med den moraliserende mobbe-pekefingeren sin, og prøver å gi meg dårlig samvittighet. Folkens, jeg har blitt mobba i virkeligheten. Jeg vet hvordan det funker, og jeg veit hvordan det er. Det jeg driver med er ikke mobbing, og om så det var det, så står jeg 100% inne for å mobbe den fyren. Folk skal ha lykke til i verden om de tar seg så forbanna nær av alt mulig.

Hørte forresten på podcasten til Tusvik & Tønne samtidig som jeg skrev dette, og plutselig snakket de om meg. Eller, Lisa snakket om meg, og at det virker som om jeg har sosial angst. Fordi jeg er sjenert. Vet dere hva jeg tenker da? JEG LER! PÅ EKTE! For humor er humor, man MÅ kunne kødde om ting, man MÅ få lov å være litt på kanten og man MÅ ikke ta alt så nært seg.

Takk for meg (og snakkes så fort jeg har mulighet!) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg