ER I THAILAND!

Hei dere! Jeg har vært i et par land siden sist, men internett (og ting generelt) har vært veldig skiftende.. Akkurat nå er jeg på en ferie-øy i Thailand, hotellet er så langt stedet som har hatt best internett, så da passer jeg selvfølgelig på å si hei til dere! Mobilregningen min da jeg kommer hjem gruer jeg meg forresten veldig til å se..

Basseng-chill tidligere i dag. Badedrakten kjøpte jeg i en liten butikk her 🙂 Og DER streiket internett og jeg får ikke lastet opp flere bilder, haha.. Jeg prøver igjen i morgen tidlig. 

Som sagt er jeg i Thailand akkurat nå, og jeg har faktisk aldri vært her tidligere til tross for hvor mye jeg har reist rundt omkring i verden. Nesten alle jeg kjenner har jo vært her! Jeg har hørt så utrolig mye bra fra folk jeg kjenner om dette landet, og ja – jeg ser absolutt den nydelige naturen, og energien til de lokale folkene er veldig behagelig og genuin, virker det som. Men.. Jeg kommer nok ikke til å reise tilbake akkurat hit på ferie. Jeg er på Koh Samui og her er det utrolig mye bråk, trafikk, søppel, å være på stranden for eksempel var kun stressende og ikke noe hyggelig, og over alt ser jeg dyr som ikke har det så fint, både på gaten men kanskje aller mest i butikk 🙁  Sånt takler hjertet mitt dårlig. 

MEN!!! Thailand er jo et stort land med utrolig mange fine øyer, og hvem vet hvor jeg ender opp? Kanskje jeg får sett mer allerede i morgen? Akkurat i dag har jeg dessverre vært kjempedårlig, mot kvelden fikk jeg total kræsj. Det må være noe jeg har spist og ikke tålt helt.. Ikke her i Thailand da, det tror jeg må ha skjedd i forrige land. Maten her er forresten den beste jeg har spist på reisen så langt, og hotell her er så JÆVLIG billig. Vi bor på et relativt fint hotell, og det koster noe sånt som 400 kr per natt. Hvaaaa?? Det er helt sykt digg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg