Donald Trump er idiot, men vi trenger ikke være det

Donald Trump er en idiot. Ethvert menneske som går ut døra med så oransje selvbruning år etter år mangler selvinnsikt på et drøyt nivå, det kan vi alle være enige om. På toppen av det er han jo også kvinnehater, rasist og egoist, for å nevne noe. Men det som toppet alt for meg var at han nå trekker USA ut av klima-avtalen. For hva da? Å gjøre USA rikere? Det er en gode kun et par til generasjoner vil dra nytte av, jeg vil tippe to generasjoner maks, og så har vi ødelagt planeten om vi fortsetter i denne farten. Og hva skal vi med alle pengene da? Siden Donald Trump er en horebukk og har hundre barn med førti forskjellige kvinner (neida joda) så burde han vel bry seg om hvordan barne-barna sine vokser opp, for miljøkriser kan man ikke kjøpe seg ut av når det er for sent. Det rammer oss alle. 

De siste dagene har jeg reist rundt i Asia, blant annet Kirgisistan som har helt fantastisk natur. Slike ting som dette kan vi ikke kaste bort, og det finnes over hele planeten. Så mye vakrere enn noe vi mennesker kan skape.. 



Har du noen gang gått på fjellet i total stillhet? Hørt på lydene fra bekken, trukket frisk luft så langt det går ned i lungene og nytt tilstedeværelsen, eller hørt fuglene våkne til liv utenfor vinduet ditt? Det er slike fantastiske, men enkle øyeblikk vi alle tar for gitt nå. Jeg ber dere, unge mennesker som leser bloggen min, eller voksne som skal oppdra barn. Det er vårt ansvar å skape en kul generasjon som er bevisst på disse tingene! Mennesker har en tendens til å gå i sirkler og repetere samme feil om og om igjen, la oss ikke gjøre det nå. La oss – for en gangs skyld – lære av våre feil, før det er for sent.

Jeg tror på oss. 

6 kommentarer
    1. Så, Donald Trump ble valgt som president i et demokratisk valg. Men det er ikke bra nok for deg, eller hva?

      Og du må snakke for deg selv, alle er langt ifra enige med deg. Donald Trump er en helt som har gjort mer for USA enn alle presidenter før han. Men du ser ikke det, fordi du har bestemt deg for at Trump er ond, uansett. Økonomien i USA går så det suser, takket være Trump. Arbeids- og boligmarkedet går så det suser, takket være Trump. Amerikanere er nå tryggere i sitt eget land, takket være Trump.

      Men du får sitte der du, som en trassig liten unge som ennå ikke har lært noenting og skrike “jeg hater Trump! Trump er så dum! Bu-huuuuuu!”. Du tenker med følelsene dine, ikke hodet. Kvinner tenker bestandig med følelser. Det er derfor dere oppfører dere så rart og ødelegger alt dere tar i. Bruk hodet for en gangs skyld.

    2. Det er jo ironiskt at en kvinne som bruker flere kilo sminke og falskt hår og falske negler og falske pupper, prøver å snakke dritt om noen som har brukt selvbruningskrem…

      Se deg i speilet først du, før du sier ett ord om andre folk sitt utseende. Snakk om å kaste stein i glasshus. 🙂

      Dett er et bra eksempel som viser hvor blindt hatet ditt er. Du har bestemt deg, du hater Trump og du kan aldri ombestemme deg. Det er for sent, du må hate Trump resten av livet uansett hva han gjør. Så da drar du frem billige ubetydelige poeng, som for eksempel; “Trump har brukt selvbruningskrem! For en idiot! For et svin”. Men Trumps hudfarge betyr ingenting, det er en bitteliten detalj uten betydning. Men det er det eneste du klarer å komme med, fordi du har ingen gode argumenter, du har kun hat. Jeg tipper vennene dine sa de hatet Trump, så da hengte du deg på og hatet han du også. Jeg tror ikke du vet noe som helst om hva Trump har gjort for USA, fordi du er så opptatt med å hate. Du er en hater, en ubetydelig liten hater.

    3. Har du noen eksempler på hva det er som gjør Trump til en idiot? Dere Trump-hatere er flinke til å syte, men dere har aldri eksmpler. Nøyaktig hva har han gjort som er så grusomt? Gi meg et eksempel.

      Det er pussig, du ser på Trump og du ser satan. Verdens verste mann. Jeg ser på Trump og jeg ser den beste presidenten USA noengang har hatt. Han har gjort mer for USA enn alle presidenter før han. Kan problemet være at Trump jobber kun for USA og amerikanere, og du foventer at han skal jobbe for hele verden? Jeg vurderer å flytte til USA kun på grunn av Trump. Jeg vil bo et normalt land med en sterk og normal leder. Nå bor jeg i en barnehage og det er et helvete. Norge har vært en barnehage i 50 år nå, det begynner å bli slitsomt.

      Jeg tror du hater Trump kun fordi vennene dine gjør det. Du kan ikke si at du liker Trump, uansett hva du synes, fordi da får du kjeft av vennene dine. Og den sjansen tør ikke du å ta, så da sprer du Trump-hat overalt hvor du går. Du vet ikke engang hva han har gjort for USA, du bare tilbringer tid på facebook-sider hvor alle hater Trump. Også hater du Trump også. Det er ganske barnslig, på tide å bli voksen kanskje? Skaffe deg noen egne meninger istedet for å henge deg på det alle andre sier.

    4. Donald Trump ble valgt som president i et demokratisk valg i det beste landet i verden. Han er nå den beste lederen i verden. Du er en rosablogger som selger sjela og ræva di på internett for småpenger. Så hvem er det som er idioten her?

      Selv så støtter jeg Trump 100%. Og snart vinner han valget. Igjen. Skulle bare ønske jeg kunne se ansiktene til dere bortskjemte Trump-hatende kommunister når det skjer. 🙂 Jeg tipper det går en sikring i de tomme hodene deres da. Jeg håper dere ikke takler det og hopper i en elv.

      1. Dude. Du trenger ikke å være så slem. Selv om Sophie ikke er den beste personen i verden, så trenger ikke du å være så slem. Jeg hater ikke trump, men jeg liker han ikke heller. Han er ikke den beste presidenten USA har hatt kanskje den verste. Men jeg hater han ikke, han har ikke gjort noe gale. Men han sier så mye rart. Og forresten han tapte valget mot Biden og det tror jeg mange er glad for. Du liker trump, det har jeg ingenting i mot. Men det er folk som ikke liker han og det må du respektere uten å være slem. Han har kanskje prøvd å få USA rik, men alt handler ikke om penger. Han er bare egoistisk og bryr seg ikke om noe andre enn seg selv. Og det kan gjøre folk litt irriterte. Og han har bare kjøpt seg inn i det partiet han er medlem i. Så han er egentlig ikke en politiker. Det er mye bedre at en politiker som har utdannet seg til det er president enn en foretnings mann. Jeg beklager hvis jeg har vært litt frekk, jeg bare syns du er litt urettferdig nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg