alt har virkelig gått galt

De siste dagene har vært ganske krevende,i alt har virkelig gått galt. Jeg skulle reise jorden rundt og starte på lørdag, nå er det mandag og jeg er enda i Norge. Nærmere bestemt Harstad.. Her ender jeg jo alltid opp, haha. La meg forklare: da vi skulle  reise til Russland for å mellomlande ble jeg stoppet da det tydeligvis var noe galt med passet mitt, som jeg ikke har blitt gjort oppmerksom på tidligere. Jeg har reist til USA to ganger og Istanbul to ganger som begge har strenge grensekontroller med akkurat det passet, men Russland er litt særegent og strenge så da ble jeg fratatt passet mitt. Ikke bare det, kofferten min ble sendt uten meg så jeg hadde et døgn i Oslo uten noe som helst. Hadde det vært bare meg det gjaldt så hadde det ikke vært så farlig, men vi var et team på 8 personer hvor alle måtte utsette reisen sin, altså jobb, på grunn av meg. Og de andre dro til Russland uten meg og måtte bare snu.. Nødspass har jeg fått for mange av. Uansett: tusen telefonsamtaler senere, besøk hos politiet, et evig styr og mye flaks har det nå ordnet seg på mirakuløst vis, og jeg får passet i morgen tidlig! Jeg måtte reise til Harstad på grunn av kortere passkø, i Oslo var det helt umulig. Jeg har vært her i et døgn, og reiser tilbake til hovedstaden i kveld. Gleder meg, og takk Gud at alt ordnet seg, selv om jeg ikke kommer til å tro på det før jeg faktisk står i Russland.

Derfor har det altså ikke blitt noen oppdatering her, jeg har ikke hatt pc (som sagt, den har vært i Russland og what not). Og disse dagene her har på en måte ikke eksistert, jeg skulle egentlig vært et helt annet sted. Det har vært trist, men også på en måte litt fint å være i denne situasjonen for jeg har virkelig måtte fokusere på løsninger istedenfor å grave meg ned i problemet. 

Her kommer et bilde av meg og “verdens beste jenter”, som man så ofte kaller det. Tips: ikke kall vennene dine for verdens beste jenter om du faktisk mener det. Verdens beste jenter er de man møter på toalettet på byen og aldri snakker til igjen. Disse her derimot, de trenger ikke så mye introduksjon. De er bare amazing.


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg